Українська
література
6 клас
Усього – 70 год.
На тиждень – 2 год.
Текстуальне вивчення
творів – 51 год.
Повторення та узагальнення
– 2 год.
Література рідного краю –
4 год.
Позакласне читання – 4
год.
Розвиток мовлення – 4 год.
Виразне читання – 2 год.
Резервний час – 7 год.
Обов’язкова
кількість видів контролю
|
І
семестр
|
ІІ
семестр
|
Контрольні роботи у формі:
|
3
1
2
|
3
1
2
|
Уроки розвитку мовлення (РМ)
|
2 (у + п)
|
2 (у + п)
|
Уроки позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
Уроки літератури рідного краю (ЛРК)
|
2
|
2
|
Уроки виразного читання
|
1
|
1
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
«Погоджено» Затверджено”
«__»____________2016
р. «__»____________2016
р.
Заступник
дир. з НВР__________ Директор школи________
№
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
||
І семестр
|
||||
ВСТУП
|
||||
1
|
Книжка в житті людини. Письменник – особливо обдарована людина,
його праця над художнім твором. Розповідь про те, як «робиться книга».
Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору.
|
|||
ЗАГАДКОВО
ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ
|
||||
2
|
Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті
українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.
ТЛ: народна пісня.
|
|||
3
|
Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я
русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку, мій вінку»,
«Купайло, купайло» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі
криниченька» (жниварські) – на вибір.
ТЛ: повтори (рефрен), анафора.
|
|||
4
|
Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала»,
«Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» (на вибір).
|
|||
5
|
Веснянки: «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в
кривого танця»
(на вибір). Календарно-обрядові пісні рідного краю.
|
|||
6
|
Народні колискові пісні. «Ой ти, коте,
коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви, лексичні
особливості колискових.
ТЛ: колискова.
|
|||
7
|
Пісні літературного походження. «Ще не вмерла України…» П.
Чубинського, М. Вербицького – національний гімн нашої держави.
Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її зв’язок із «Молитвою»
О. Кониського й
М. Лисенка, духовним гімном України.
ТЛ: гімн.
|
|||
8
|
«Ой, у лузі червона калина похилилася»
С. Чарнецького і Г. Труха – пісня, що стала народною.
|
|||
9
|
«Як тебе не любити, Києве мій» Д.
Луценка – популярна пісня про столицю України. Патріотичні мотиви, героїчний
пафос пісень літературного походження.
|
|||
10
|
Контрольна робота
№ 1. Розгорнуті
відповіді на запитання.
|
|||
ЗАГАДКОВО
ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ
|
||||
11
|
Микола Вороний. Коротко про письменника.
|
|||
12
|
«Євшан-зілля». Патріотичні
почуття й толерантне ставлення до інших народів. Роль слова, пісні, історії в
житті будь-якої людини. Краса природи рідного краю.
ТЛ: ліричний герой, ліро-епічний
твір, поема.
|
|||
13
|
Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета
в Санкт-Петербурзі.
|
|||
14
|
«Думка» («Тече вода в синє море…»). Патріотичні мотиви творів Т.
Шевченка, їхній героїчний пафос, зображення в них історичного минулого.
|
|||
15
|
«Іван Підкова». Специфіка ліричних і
ліро-епічних творів.
|
|||
Я І
СВІТ
|
||||
16
|
Леся Українка (Лариса Петрівна Косач).
Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. «Мрії», «Як дитиною, бувало…», «Тиша морська». Виразне читання
поетичних творів.
|
|||
17
|
«Співець». Неповторний світ дитинства в
цих поезіях. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд
на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява. Значення мистецтва в
житті людини.
|
|||
18
|
Урок виразного читання № 1.
Конкурс-читання віршів Лесі Українки напам’ять.
|
|||
19
|
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя
письменника.
|
|||
20
|
«Федько-халамидник». Художня розповідь про
дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками.
Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.
ТЛ: головний герой, другорядні
герої.
|
|||
21
|
Урок розвитку
мовлення № 1.
Усний переказ епізоду оповідання Володимира Винниченка «Федько-халамидник».
|
|||
22
|
Урок позакласного читання № 1. В. Винниченко. «Кумедія з
Костем».
|
|||
23
|
Контрольна робота
№ 2.
Контрольний письмовий твір з теми «Що робить людину душевно багатою і щедрою
на добро, порядність, чесність?» (за оповіданням Володимира Винниченка
«Федько-халамидник»).
|
|||
Я І
СВІТ
|
||||
24
|
Станіслав Чернілевський. «Теплота
родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в
поезіях (любов, доброта, висока духовність).
ТЛ: віршові розміри ямб, хорей.
|
|||
25
|
Урок розвитку
мовлення № 2.
Добір прислів’їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають
головну ідею поетичного доробку Станіслава Чернілевського (письмово).
|
|||
26
|
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова».
|
|||
27
|
«Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту,
красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний
світ.
|
|||
28
|
Урок позакласного читання № 2. В. Близнець. «Звук павутинки»,
«Золота гора до неба», «Женя і Синько» (на вибір учителя і / або учнів).
|
|||
29
|
Урок літератури рідного краю № 1. Літературні персоналії
територіальної громади (поезія).
|
|||
30
|
Урок літератури рідного краю № 2. Літературні персоналії
територіальної громади (поезія).
|
|||
31
|
Контрольна робота
№ 3.
Тестування.
|
|||
32
|
Повторення та узагальнення вивченого навчального
матеріалу за І семестр.
|
|||
«Погоджено» Затверджено”
«__»____________2017
р.
«__»____________2017 р.
Заступник
дир. з НВР__________ Директор школи________
2 семестр
|
||||
№
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
||
Я І
СВІТ
|
||||
33
|
Оксана Іваненко. Коротко про письменницю. «Друкар книжок небачених». Повість
про початок книгодрукування в Україні, сподвижників друкарської справи, що
долали перешкоди на шляху до популяризації книги, її доступності для
звичайних людей.
|
|||
34
|
Трагічна доля І. Федорова, якому судилася посмертна
слава. Роль епіграфа до твору.
|
|||
35
|
Його історична основа, жанрові та композиційні
особливості. Значення книги в житті людини.
|
|||
36
|
Урок розвитку
мовлення № 3.
Усний твір-характеристика головного персонажа повісті Оксани Іваненко «Друкар
книжок небачених».
|
|||
37
|
Емма Андієвська.
Сучасна українська
письменниця і художниця. Її казки-притчі.
ТЛ: притча.
|
|||
38
|
«Казка про яян». Добро і любов до світу.
Порушення питань моралі, дружби, сили слова.
|
|||
39
|
«Говорюща риба».
Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших,
вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.
|
|||
40
|
Урок виразного читання № 2.
Читання вивчених притч (уривків) Емми Андієвської напам’ять. Ідейно-художній
аналіз прозових творів письменниці.
|
|||
ПРИГОДИ
І РОМАНТИКА
|
||||
41
|
Всеволод Нестайко – відомий у світі український
дитячий письменник.
|
|||
42
|
«Тореадори з Васюківки».
Пригодницький захоплюючий сюжет в його пригодницькій повісті для дітей.
|
|||
43
|
Мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в його
пригодницькій повісті для дітей. Робота над змістом повісті «Тореадори з
Васюківки» Всеволода Нестайка.
|
|||
44
|
Урок позакласного читання № 3. Вс. Нестайко. «Пригоди
Робінзона Кукурудзо».
|
|||
45
|
Контрольна робота. Розгорнуті відповіді на
запитання.
|
|||
ПРИГОДИ
І РОМАНТИКА
|
||||
46
|
Ярослав Стельмах.
«Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
|
|||
47
|
Робота над змістом твору.
|
|||
48
|
Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані
образним словом.
|
|||
49
|
Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків –
головних героїв.
|
|||
50
|
Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка
багатьох книг для дітей.
|
|||
51
|
«Таємне Товариство
боягузів, або засіб від переляку № 9».
|
|||
52
|
Фантастична, романтична, багатоепізодна повість про
виховання гідності та мужності.
ТЛ: сюжет.
|
|||
53
|
Стосунки між різними поколіннями в родині.
|
|||
54
|
Урок позакласного читання № 4. Яр. Стельмах. «Найкращий
намет», «Вікентій Прерозумний» (на вибір учителя і / або учнів).
|
|||
55
|
Контрольний письмовий твір з теми «Мій улюблений
літературний персонаж».
|
|||
|
|
|
||
ГУМОРИСТИЧНІ
ТВОРИ
|
||||
56
|
Гумористичне й сатиричне зображення. Велика роль гумору в
житті українців. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти,
байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.).
|
|||
57
|
Леонід Глібов. Визначний український байкар,
поет. «Щука», «Муха і Бджола».
Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.
ТЛ: гумор, сатира.
|
|||
58
|
«Жаба і Віл». Побудова байки.
ТЛ: байка, алегорія, мораль.
|
|||
59
|
Степан Руданський. Коротко про письменника. «Добре торгувалось», «Запорожці у
короля».
ТЛ: гумореска, інверсія.
|
|||
60
|
Павло Глазовий.
«Еволюція», «Найважча роль».
|
|||
61
|
«Заморські гості»,
«Похвала».
Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних
творів.
|
|||
62
|
Розвиток зв*язного мовлення. Виразне
читання гуморесок.
|
|||
63
|
Урок розвитку
мовлення № 4.
Написання листа авторові улюбленої книжки.
|
|||
64
|
Урок
літератури рідного краю № 3. Літературні персоналії територіальної громади (проза).
|
|||
65
|
Урок
літератури рідного краю № 4. Літературні персоналії територіальної громади (драматургія).
|
|||
66
|
Повторення та
узагальнення вивченого матеріалу впродовж навчального року.
|
|||
67
|
Бесіда про твори, які викликали
найбільше зацікавлення.
|
|||
68
|
Підготовка до контрольної
роботи. Повторення.
|
|||
69
|
Контрольна робота. Тестування.
|
|||
Орієнтовне календарне планування
уроків української літератури для 7 класу
Календарне планування розроблено за Програмою для
загальноосвітніх навчальних закладів, що
відповідає Державному стандарту базової і повної загальної середньої
освіти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. №
1392, наказом Міністерства від 6.06.
2012 р. № 664: Українська література: 5-9 класи / Р.В. Мовчан,
К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун,
О.І.Неживий, Н.В.Михайлова.
Усього – 70 год. На тиждень – 2 год.
Текстуальне вивчення творів – 54 год.
Повторення та узагальнення – 2 год.
Література рідного краю − 4 год.
Позакласне читання − 4 год.
Розвиток мовлення – 4 год. (у межах годин на
текстуальне вивчення)
Резервний час − 6 год.
Обов’язкова
кількість видів контролю
Семестри
|
І
|
ІІ
|
|||
Контрольні
роботи у формі:
|
3
|
3
|
|||
контрольного
класного твору;
|
1
|
1
|
|||
виконання
інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
2
|
2
|
|||
Уроки
розвитку мовлення* (РМ)
|
2
|
у
|
2
|
у
|
|
п
|
п
|
||||
Уроки
позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
|||
Перевірка
зошитів
|
4
|
5
|
«Погоджено»
«Затверджено»
«__»____________2016 р. «__»____________2016 р.
«__»____________2016 р. «__»____________2016 р.
Заступник
дир. з НВР_________
Директор школи_________
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
|
І СЕМЕСТР
|
|||
ВСТУП(1 год.)
|
|||
1
|
Вступ.Художній
твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його
особливість і значення. Функції мистецтва.
|
||
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ (4 год.)
|
|||
2
|
Суспільно-побутові пісні «Ой
на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін,
гомін по діброві», «Ой у степу криниченька»
Висловлювання
відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство. ТЛ:
суспільно-побутові пісні.
|
||
3
|
Жанрово-тематичне
розмаїття пісень (суспільно-побутові:
козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські,бурлацькі, заробітчанські тощо).
Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень.
ТЛ: пафос твору.
|
||
4
|
Коломийки «Дозвілля молоді»,
«Жартівливі коломийки»–
«перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова,
ритм коломийок. Життєствердний, гумористичний пафос.
ТЛ: коломийки.
|
||
5
|
Розвиток мовлення №1.Написання твору-роздуму на одну із тем:
«Упіснях – історія мого народу», «Пісня – душа народу», «Наша дума, наша
пісня не вмре, не загине…», «Народна пісня – злет душі людської».(письмово).
|
||
6
|
Література
рідного краю №1. Пісенне багатство рідного краю. Фольклорні
місцеві колективи.
|
||
ПРО
МИНУЛІ ЧАСИ (23 год.)
|
|||
7
|
Іван
ФРАНКО. «Захар Беркут»Короткі відомості про
митця і його багатогранну творчість.
|
||
8
|
Іван
ФРАНКО.«Захар Беркут»(скорочено).Змалювання героїчної боротьби
русичів-українців проти монголо-татарських нападників.
ТЛ:
історична повість.
|
||
9
|
Іван ФРАНКО. «Захар
Беркут»Патріотична
ідея (головна думка) у творі, її зв'язок із
розгортанням сюжету. Образи Захара Беркута, Максима, Мирослави.
|
||
10
|
Іван
ФРАНКО. «Захар Беркут»Порівняльна характеристика Захара
Беркута і Тугара Вовка.
|
||
11
|
Іван
ФРАНКО. «Захар Беркут» Художні засоби, особливості мови
повісті.
|
||
12
|
Тарас
ШЕВЧЕНКО. Повторення життєпису поета. «Мені тринадцятий минало…»Мотив
усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану
незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.
|
||
13
|
Тарас
ШЕВЧЕНКО. «Тополя»
Ідеянезнищенності справжнього кохання, краси, вірності.
ТЛ: балада, метаморфози.
|
||
14
|
Тарас
ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…»– твір, що єднає мин., тепер.і майб. Історія його
напис. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасл. майбутнє свого народу, віра в
нього. ТЛ:ідея.
|
||
15
|
Контрольна
робота №1. «Із пісенних скарбів», «Про минулі часи: творчість І.Франка, Т.
Шевченка»: (розгорнуті
відповіді на запитання).
|
||
16
|
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За
сестрою»
Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму.
ТЛ:
героїко-романтична повість.
|
||
17
|
Андрій
ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Напружений динамічний сюжет
героїко-романтичної повісті.
ТЛ:
композиція.
|
||
18
|
Андрій
ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Використання фольклорних мотивів,
засобів (зокрема прийому гіперболізації).
ТЛ:
романтичний герой,
|
||
19
|
Андрій
ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Благородство, відповідальність,
мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків.
|
||
20
|
Позакласне читання №1. В. МАЛИК. «Фірман султана» (2 книга тетралогії
«Таємний посол»).Історико-пригодницький роман «Таємний посол». Розповідь про
легендарне козацтво та українського д’Артаньяна в умовах боротьби українського народу з турецькими і
татарськими загарбниками.
|
||
21
|
Михайло
СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Коротко про
митця. Його поетичне сприймання світу. Автобіографічна повість про дитинство.
ТЛ: автобіографічний твір.
|
||
22
|
Михайло
СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»Єдність світу
природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).
|
||
23
|
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»Звичаї, традиції українців. |
||
24
|
Михайло
СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»Образи гусей-лебедів,
чутливого до краси хлопчика Михайлика.
|
||
25
|
Розвиток мовлення №2. Переказ одного з улюблених епізодів
повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять». (усно).
|
||
26
|
Григір
ТЮТЮННИК. «Климко» Цікавий епізод із дитинства письменника.
|
||
27
|
Григір
ТЮТЮННИК. «Климко» Тема воєнного лихоліття
в повісті. Автобіографічна основа твору.
|
||
28
|
Григір
ТЮТЮННИК. «Климко» Ідея самопожертви.
Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.
|
||
29
|
Григір
ТЮТЮННИК. «Климко» Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь).
ТЛ: художня деталь.
|
||
30
|
Позакласне
читання №2.Леся ДЕМСЬКА. «У ніч Святого Миколая». Література
рідного краю №2.«Ти знаєш, що ти – людина» (за оповіданням О.
Жовни «Наталочка»).
|
||
31
|
Повторення теми.
|
||
32
|
Контрольна робота №3. «Творчість А.Чайковського,
М. Стельмаха, Гр. Тютюнника» Контрольний письмовий твір на одну із
тем: «Павлусь – відважний лицар і герой» (за повістю А.Чайковського «За
сестрою»); «Шанобливе ставлення до природи у повісті М. Стельмаха
«Гуси-лебеді летять»; «Морально-етичні уроки доброти у повісті Гр.Тютюнника
«Климко».
|
||
«Погоджено»
«Затверджено»
«__»____________2017 р. «__»____________2017 р.
Заступник дир.
з НВР__________
Директор школи_________
2 семестр
|
|||
№
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
|
33
|
Олекса
СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Короткі відомості про автора, його
гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.
|
||
34
|
Олекса
СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Гумористичне, викривальне зображення
головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер
оповідання.
ТЛ:
поглиблення поняття про гумор.
|
||
35
|
Богдан
ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)» Твір, написаний спеціально для дітей. Актуальні
морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загально-людських
цінностей. Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки,
моралі.
|
||
36
|
Ліна
КОСТЕНКО. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її
поезіях. («Дощ полив…»)
|
||
37
|
Ліна
КОСТЕНКО.«Кольорові миші». Ідея зіткнення
неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана
ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.
|
||
38
39
|
Ліна КОСТЕНКО. «Чайка на крижині», «Крила» Ідея глибокого духовного
наповнення людини – її «крилатості»,що проявляється
індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті.
|
||
40
|
Василь
СИМОНЕНКО– «лицар на білому коні»
в українській літературі.
|
||
41
|
Василь
СИМОНЕНКО.«Лебеді
материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…» Громадянські, патріотичні
мотиви, піднесений пафос його
лірики.
|
||
42
|
Василь
СИМОНЕНКО.«Гей,
нові Колумби й Магеллани…» Загальнолюдські
цінності та ідеї.
|
||
43
|
Розвиток мовлення №3. «Духовне багатство – найбільший скарб у житті». Характеристика
ліричних героїв поезій Л. Костенко та В.Симоненка. (усно).
|
||
44
|
Марина
ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Казкове
й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.
|
||
45
|
Марина
ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.
|
||
46
47
|
Марина
ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Добро і зло в повісті,
у сучасному світі та в людині.
|
||
48
|
Позакласне
читання №3. М.ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В
проти Русалоньки з Білокрилівського лісу», «Русалонька із 7-В. В тенетах
лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у часі (Кн. 2)»(на вибір).
|
||
49
|
Любов
ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений» Загальнолюдська ідея
гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей,
поєднання різних часових площин тощо).
ТЛ: новела.
|
||
50
|
Контрольна робота №4. «Ти знаєш, що ти –
людина?»: (тестування).
|
||
|
|||
51
52
|
Олег ОЛЬЖИЧ. «Господь багатий
нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»)
Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм,
сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним
словом. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам.
|
||
53
54
|
Олена ТЕЛІГА. «Сучасникам»,
«Радість», «Пломінний день»
Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм,
сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним
словом. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам.
|
||
55
|
Література рідного краю №3. Світ дитинства у творах
кіровоградських прозаїків.
|
||
56
|
Життєвий і творчий шлях сучасного письменника Олександра Гавроша.
|
||
57
|
Повість про українського силача. О.Гаврош
«Неймовірні пригоди Івана Сили».
|
||
58
|
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Повість про пригоди українського силача,
який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив
півсвіту, здобувши чимало перемог.
|
||
59
|
Олександр
ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Іван Сила (Іван
Фірцак) — утілення непереможного
духу українського народу, його доброти й щирості.
|
14.04
|
|
60
|
Олександр
ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Морально-етична
проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і
підступність.
|
||
61
|
Розвиток мовлення №3. Письмовий твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного.
Складання власної версії закінчення твору (фанфіка); продовження розповіді
про пригоди Івана Сили (на вибір).
|
||
62
|
Андрій
МАЛИШКО. Поезія «Вчителька».
Відомий
український поет і його пісні, що стали народними.
|
||
63
|
Андрій
МАЛИШКО. «Пісня про рушник». Ліризм поезій А. Малишка.
|
||
64
|
Андрій
МАЛИШКО. «Чому, сказати, й
сам не знаю…».
Художні
засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті.
|
||
65
|
Позакласне
читання №4. «Умій творити красу» (за новелою Віри
Китайгородської «Подарунок від мами»).
|
||
66
|
Розвиток мовлення №4. Дивосвіт Катерини Білокур. Твір-фантазія за
картинами народної художниці.(письмово).
|
||
67
|
Література рідного краю №4. Урок поезії за творчістю
Куровського.
|
||
68
|
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися протягом
року й викликали найбільшу зацікавленість.
|
||
69
|
Контрольна робота №6. «Ми – українці»: (тестування).
|
||
70
|
Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання.
|
ДЛЯ
ВИВЧЕННЯ НАПАМ’ЯТЬ
1. Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та
женці жнуть», «Стоїть
явір над водою», «Гомін, гомін
по діброві», «Ой у степу
криниченька»: 1 пісню (на вибір).
2. Тарас ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…».
3. Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші»,«Чайка на крижині», «Крила»:
1 вірш (на вибір).
4. Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти – людина…», «Гей, нові Колумби й
Магеллани…»: 1 вірш (на
вибір).
5. Олег ОЛЬЖИЧ. «Господь багатий
нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») Олена
ТЕЛІГА. «Сучасникам», «Радість», «Пломінний день»: 1 вірш (на вибір).
6. Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…», «Вчителька»:
Немає коментарів:
Дописати коментар