Translate

Шукати в цьому блозі

четвер, 9 червня 2016 р.

Календарне планування з української літератури 6-7 клас



Українська література
6 клас



Усього – 70 год.
На тиждень – 2 год.
Текстуальне вивчення творів – 51 год.
Повторення та узагальнення – 2 год.
Література рідного краю – 4 год.
Позакласне читання – 4 год.
Розвиток мовлення – 4 год.
Виразне читання – 2 год.
Резервний час – 7 год.





Обов’язкова кількість видів контролю
І семестр
ІІ семестр
Контрольні роботи у формі:
  • контрольного класного твору;
  • виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
3
1
2

3
1
2

Уроки розвитку мовлення (РМ)
2 (у + п)
2 (у + п)
Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2
Уроки літератури рідного краю (ЛРК)
2
2
Уроки виразного читання
1
1
Перевірка зошитів
4
5




















«Погоджено»                                                                                             Затверджено”                                                                                                       
«__»____________2016 р.                                                                  «__»____________2016 р.
Заступник дир. з НВР__________                     Директор школи________



 
Зміст програмового матеріалу
Дата
І семестр
ВСТУП
1
Книжка в житті людини. Письменник – особливо обдарована людина, його праця над художнім твором. Розповідь про те, як «робиться книга». Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору.

ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ
2
Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.
ТЛ: народна пісня.

3
Пісні літнього циклу: «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку, мій вінку», «Купайло, купайло» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) – на вибір.
ТЛ: повтори (рефрен), анафора.

4
Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка» (на вибір).

5
Веснянки: «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця» (на вибір). Календарно-обрядові пісні рідного краю.

6
Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Провідні мотиви, лексичні особливості колискових.
ТЛ: колискова.

7
Пісні літературного походження. «Ще не вмерла України…» П. Чубинського, М. Вербицького національний гімн нашої держави. Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею, та її зв’язок із «Молитвою» О. Кониського й
М. Лисенка, духовним гімном України.
ТЛ: гімн.

8
«Ой, у лузі червона калина похилилася»
С. Чарнецького і Г. Труха – пісня, що стала народною.

9
«Як тебе не любити, Києве мій» Д. Луценка – популярна пісня про столицю України. Патріотичні мотиви, героїчний пафос пісень літературного походження.

10
Контрольна робота № 1. Розгорнуті відповіді на запитання.

ЗАГАДКОВО ПРЕКРАСНА І СЛАВНА ДАВНИНА УКРАЇНИ
11
Микола Вороний. Коротко про письменника.

12
«Євшан-зілля». Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів. Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини. Краса природи рідного краю.
ТЛ: ліричний герой, ліро-епічний твір, поема.

13
Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі.

14
«Думка» («Тече вода в синє море…»). Патріотичні мотиви творів Т. Шевченка, їхній героїчний пафос, зображення в них історичного минулого.

15
«Іван Підкова». Специфіка ліричних і ліро-епічних творів.

Я І СВІТ
16
Леся Українка (Лариса Петрівна Косач). Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. «Мрії», «Як дитиною, бувало…», «Тиша морська». Виразне читання поетичних творів.

17
«Співець». Неповторний світ дитинства в цих поезіях. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява. Значення мистецтва в житті людини.

18
Урок виразного читання № 1. Конкурс-читання віршів Лесі Українки напам’ять.

19
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника.

20
«Федько-халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками. Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.
ТЛ: головний герой, другорядні герої.

21
Урок розвитку мовлення № 1. Усний переказ епізоду оповідання Володимира Винниченка «Федько-халамидник».

22
Урок позакласного читання № 1. В. Винниченко. «Кумедія з Костем».

23
Контрольна робота № 2. Контрольний письмовий твір з теми «Що робить людину душевно багатою і щедрою на добро, порядність, чесність?» (за оповіданням Володимира Винниченка «Федько-халамидник»).

Я І СВІТ
24
Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність).
ТЛ: віршові розміри ямб, хорей.

25
Урок розвитку мовлення № 2. Добір прислів’їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею поетичного доробку Станіслава Чернілевського (письмово).

26
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова».

27
«Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.

28
Урок позакласного читання № 2. В. Близнець. «Звук павутинки», «Золота гора до неба», «Женя і Синько» (на вибір учителя і / або учнів).

29
Урок літератури рідного краю № 1. Літературні персоналії територіальної громади (поезія).

30
Урок літератури рідного краю № 2. Літературні персоналії територіальної громади (поезія).

31
Контрольна робота № 3. Тестування.

32
Повторення та узагальнення вивченого навчального матеріалу за І семестр.






















«Погоджено»                                                                                             Затверджено”                                                                                                       
«__»____________2017 р.                                                                  «__»____________2017 р.
Заступник дир. з НВР__________                        Директор школи________


2 семестр





Зміст програмового матеріалу

Дата

Я І СВІТ
33
Оксана Іваненко. Коротко про письменницю. «Друкар книжок небачених». Повість про початок книгодрукування в Україні, сподвижників друкарської справи, що долали перешкоди на шляху до популяризації книги, її доступності для звичайних людей.

34
Трагічна доля І. Федорова, якому судилася посмертна слава. Роль епіграфа до твору.

35
Його історична основа, жанрові та композиційні особливості. Значення книги в житті людини.

36
Урок розвитку мовлення № 3. Усний твір-характеристика головного персонажа повісті Оксани Іваненко «Друкар книжок небачених».

37
Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі.
ТЛ: притча.

38
«Казка про яян». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова.

39
«Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.

40
Урок виразного читання № 2. Читання вивчених притч (уривків) Емми Андієвської напам’ять. Ідейно-художній аналіз прозових творів письменниці.

ПРИГОДИ І РОМАНТИКА
41

Всеволод Нестайко відомий у світі український дитячий письменник.

42
«Тореадори з Васюківки». Пригодницький захоплюючий сюжет в його пригодницькій повісті для дітей.

43
Мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне в його пригодницькій повісті для дітей. Робота над змістом повісті «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка.

44
Урок позакласного читання № 3. Вс. Нестайко. «Пригоди Робінзона Кукурудзо».

45
Контрольна робота. Розгорнуті відповіді на запитання.

ПРИГОДИ І РОМАНТИКА
46
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».

47
Робота над змістом твору.

48
Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.

49
Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв.

50
Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей.

51
«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

52
Фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності.
ТЛ: сюжет.

53
Стосунки між різними поколіннями в родині.

54
Урок позакласного читання № 4. Яр. Стельмах. «Найкращий намет», «Вікентій Прерозумний» (на вибір учителя і / або учнів).

55
Контрольний письмовий твір з теми «Мій улюблений літературний персонаж».




ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ
56
Гумористичне й сатиричне зображення. Велика роль гумору в житті українців. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.).

57
Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. «Щука», «Муха і Бджола». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.
ТЛ: гумор, сатира.

58
«Жаба і Віл». Побудова байки.
ТЛ: байка, алегорія, мораль.

59
Степан Руданський. Коротко про письменника. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля».
ТЛ: гумореска, інверсія.

60
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».

61
«Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів.

62
Розвиток зв*язного мовлення. Виразне читання гуморесок.

63
Урок розвитку мовлення № 4. Написання листа авторові улюбленої книжки.

64
Урок літератури рідного краю № 3. Літературні персоналії територіальної громади (проза).

65
Урок літератури рідного краю № 4. Літературні персоналії територіальної громади (драматургія).

66
 Повторення та узагальнення вивченого матеріалу впродовж навчального року.

67
Бесіда про твори, які викликали найбільше зацікавлення.

68
Підготовка до контрольної роботи. Повторення.

69
 Контрольна робота. Тестування.








Орієнтовне календарне планування

уроків української літератури для 7 класу

Календарне планування розроблено за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, що  відповідає Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1392, наказом Міністерства від 6.06. 2012 р. № 664: Українська література: 5-9 класи / Р.В. Мовчан, К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А.Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова.
Усього – 70 год. На тиждень – 2 год.                 
Текстуальне вивчення творів – 54 год.                
Повторення та узагальнення – 2 год.
Література рідного краю − 4 год.
Позакласне читання − 4 год.
Розвиток мовлення – 4 год. (у межах годин на текстуальне вивчення)                                      
Резервний час − 6 год.
Обов’язкова кількість видів контролю
Семестри
І
ІІ


Контрольні роботи у формі:
3

3


контрольного класного твору;
1

1

виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
2
2

Уроки розвитку мовлення* (РМ)
2
у
2
у

п
п

Уроки позакласного читання (ПЧ)
2
2

Перевірка зошитів
4
5



                                                       













«Погоджено»                                                                                                          «Затверджено»
«__»____________2016 р.                                                                      «__»____________2016 р.
Заступник дир. з НВР_________                               Директор школи_________
п/п
Зміст навчального матеріалу
Дата
І СЕМЕСТР
ВСТУП(1 год.)
1
Вступ.Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.

ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ (4 год.)
2
Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька»
Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Їхнє ідейно-художнє багатство. ТЛ: суспільно-побутові пісні.

3
Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські,бурлацькі, заробітчанські тощо). Трагічний і героїчний пафоси козацьких і чумацьких пісень.
ТЛ: пафос твору.

4
Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Життєствердний, гумористичний пафос.
ТЛ: коломийки.

5
Розвиток мовлення №1.Написання твору-роздуму на одну із тем: «Упіснях – історія мого народу», «Пісня – душа народу», «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине…», «Народна пісня – злет душі людської».(письмово).

6
Література рідного краю №1. Пісенне багатство рідного краю. Фольклорні місцеві колективи.

ПРО МИНУЛІ ЧАСИ   (23 год.)
7
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість.

8
Іван ФРАНКО.«Захар Беркут»(скорочено).Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників.
ТЛ: історична повість.

9
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»Патріотична ідея (головна думка) у творі,  її зв'язок із розгортанням сюжету. Образи Захара Беркута, Максима, Мирослави.

10
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»Порівняльна характеристика Захара Беркута і Тугара Вовка.

11
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут» Художні засоби, особливості мови повісті.

12
Тарас ШЕВЧЕНКО. Повторення життєпису поета. «Мені тринадцятий минало…»Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.

13
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Тополя» Ідеянезнищенності справжнього кохання, краси, вірності.
ТЛ: балада, метаморфози.

14
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…» твір, що єднає мин., тепер.і майб. Історія його напис. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасл. майбутнє свого народу, віра в нього. ТЛ:ідея.

15
Контрольна робота №1. «Із пісенних скарбів», «Про минулі часи: творчість І.Франка, Т. Шевченка»: (розгорнуті відповіді на запитання).

16
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Коротко про митця. Відтворення історичних подій із позицій гуманізму.
ТЛ: героїко-романтична повість.

17
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Напружений динамічний сюжет героїко-романтичної повісті.
ТЛ: композиція.

18

Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Використання фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації).
ТЛ: романтичний герой,

19
Андрій ЧАЙКОВСЬКИЙ.«За сестрою» Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків.

20

Позакласне читання №1. В. МАЛИК. «Фірман султана» (2 книга тетралогії «Таємний посол»).Історико-пригодницький роман «Таємний посол». Розповідь про легендарне козацтво та українського дАртаньяна в умовах боротьби українського народу з турецькими і татарськими загарбниками.

21
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…» Коротко про митця. Його поетичне сприймання світу. Автобіографічна повість про дитинство.
ТЛ: автобіографічний твір.

22
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).

23

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»Звичаї, традиції українців.


24

Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»Образи гусей-лебедів, чутливого до краси хлопчика Михайлика.

25
Розвиток мовлення №2. Переказ одного з улюблених епізодів повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять». (усно).

26
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Цікавий епізод із дитинства письменника.

27
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Тема воєнного лихоліття в повісті. Автобіографічна основа твору.

28
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

29
Григір ТЮТЮННИК. «Климко» Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь).
ТЛ: художня деталь.

30
Позакласне читання №2.Леся ДЕМСЬКА. «У ніч Святого Миколая». Література рідного краю №2.«Ти знаєш, що ти – людина» (за оповіданням О. Жовни «Наталочка»).

31
Повторення теми.

32
Контрольна робота №3. «Творчість А.Чайковського, М. Стельмаха, Гр. Тютюнника» Контрольний письмовий твір на одну із тем: «Павлусь – відважний лицар і герой» (за повістю А.Чайковського «За сестрою»); «Шанобливе ставлення до природи у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»; «Морально-етичні уроки доброти у повісті Гр.Тютюнника «Климко».



























«Погоджено»                                                                                                          «Затверджено»
«__»____________2017 р.                                                                      «__»____________2017 р.
Заступник дир. з НВР__________                  Директор школи_________


2 семестр







     
Зміст навчального матеріалу                       
Дата
33
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору.

34
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб» Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.
ТЛ: поглиблення поняття про гумор.

35
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)» Твір, написаний спеціально для дітей. Актуальні морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загально-людських цінностей. Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.

36
Ліна КОСТЕНКО. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. («Дощ полив…»)

37
Ліна КОСТЕНКО.«Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни.

38
39
Ліна КОСТЕНКО. «Чайка на крижині», «Крила» Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості»,що проявляється індивідуально. Духовне багатство найбільший скарб у житті.

40
Василь СИМОНЕНКО «лицар на білому коні» в українській літературі.

41
Василь СИМОНЕНКО.«Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…» Громадянські, патріотичні мотиви, піднесений пафос його лірики.

42
Василь СИМОНЕНКО.«Гей, нові Колумби й Магеллани…» Загальнолюдські цінності та ідеї.

43
Розвиток мовлення №3. «Духовне багатство – найбільший скарб у житті». Характеристика ліричних героїв поезій Л. Костенко та В.Симоненка. (усно).

44
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

45
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.

46
47
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.

48
Позакласне читання №3.  М.ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В проти Русалоньки з Білокрилівського лісу», «Русалонька із 7-В. В тенетах лабіринту», «Русалонька із 7-В та загублений у часі (Кн. 2)»(на вибір).

49
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений» Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).
ТЛ: новела.

50
Контрольна робота №4. «Ти знаєш, що ти – людина?»: (тестування).


51
52
Олег ОЛЬЖИЧ. «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»)
Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам.

53
54
Олена ТЕЛІГА. «Сучасникам», «Радість», «Пломінний день»
Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам.

55
Література рідного краю №3. Світ дитинства у творах кіровоградських прозаїків.

56
Життєвий і творчий шлях сучасного письменника Олександра Гавроша.

57
Повість про українського силача. О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».

58
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши чимало перемог.

59
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
14.04
60
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили» Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

61
Розвиток мовлення №3. Письмовий твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного. Складання власної версії закінчення твору (фанфіка); продовження розповіді про пригоди Івана Сили (на вибір).

62
Андрій МАЛИШКО. Поезія  «Вчителька».
Відомий український поет і його пісні, що стали народними.

63
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник». Ліризм поезій А. Малишка.


64
Андрій МАЛИШКО.  «Чому, сказати, й сам не знаю…».
Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті.

65
Позакласне читання №4. «Умій творити красу» (за новелою Віри Китайгородської «Подарунок від мами»).
66
Розвиток мовлення №4. Дивосвіт Катерини Білокур. Твір-фантазія за картинами народної художниці.(письмово).

67
Література рідного краю №4. Урок поезії за творчістю
Куровського.

68
Урок-підсумок. Бесіда про твори, що вивчалися протягом року й викликали найбільшу зацікавленість.

69
Контрольна робота №6. «Ми  – українці»: (тестування).

70
Підсумковий урок. Семестрове та річне оцінювання.

                                   






                                                   ДЛЯ ВИВЧЕННЯ НАПАМ’ЯТЬ
1. Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька»: 1 пісню (на вибір).
2. Тарас ШЕВЧЕНКО. «Як умру, то поховайте…».
3. Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші»,«Чайка на крижині», «Крила»:
1 вірш (на вибір).
4. Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»: 1 вірш (на вибір).
5. Олег ОЛЬЖИЧ. «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові») Олена ТЕЛІГА. «Сучасникам», «Радість», «Пломінний день»: 1 вірш (на вибір).
6. Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…», «Вчителька»:



Немає коментарів:

Дописати коментар