Translate

Шукати в цьому блозі

четвер, 9 червня 2016 р.

Календарні плани з української мови 6-7 класи




Українська мова
6 клас

122 години – 3,5 години на тиждень
Мовна змістова лінія –  91година
Мовленнєва змістова лінія – 25 годин
Резерв – 6 годин


І семестр
ІІ семестр
Перевірка мовної теми
3
3
Правопис. Диктант
1
1
Аудіювання
-
1
Читання мовчки
1
-
Письмо. Переказ
1
1
Твір
-
1




















«Погоджено»                                                                                                          «Затверджено»
«__»____________201
6 р.                                                                      «__»____________2016 р.
Заступник дир.. з НВР__________                   Директор школи_________


1 семестр

Зміст навчального матеріалу
Дата
1
Вступ. Краса і багатство української мови.

2
РМ №1.  Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант мовлення,  тема та основна думка висловлювання, мета й місце спілкування (практично).

Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого
3
Словосполучення й речення.  Головні члени речення. Просте речення.

4
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні. Розділові знаки в простому реченні.

5
Складне речення. Розділові знаки в складному реченні.

6
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі.

7
РМ  №2.  Діалог, його розігрування   відповідно  до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з особистими  враженнями від певних подій.

8
Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту, мікротема, тематичне речення.

9
Види зв’язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично). Типи й стилі тексту.

10
РМ №3.  Поняття про офіційно-діловий стиль.  Ділові папери.  Оголошення.

11
Орфограми в коренях, префіксах, суфіксах і на межі  значущих частин слова та основ.

12
Контрольний диктант.

Лексикологія. Фразеологія
13
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені  (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови.

14
Запозичені слова. Словник іншомовних слів.

15
Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми).

16
Активна й пасивна лексика української мови: неологізми.

17
РМ №4. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису приміщення.  Усний докладний переказ тексту художнього стилю з елементами опису приміщення.

18
Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова.

19
Групи слів за вживанням: діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова. Офіційно – ділова лексика.

20
РМ № 5.  Поняття про офіційно-діловий стиль.   Ділові папери. План роботи. Оголошення.

21
Культура мовлення. Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні; визначення їх ролі в текстах різних стилів.

22
Фразеологізми.  Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

23
Джерела українських фразеологізмів.

24
Прислів’я,  приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.

25
Фразеологізми в ролі членів речення. Ознайомлення із фразеологічним словником.

26
РМ №6.  Письмовий докладний переказ  художнього тексту розповідного характеру з елементами опису  приміщення  (за простим планом).

27
Контрольна робота № 1. Тестування.

Словотвір. Орфографія
28
Змінювання і творення слів. Твірне слово – база для утворення  іншого слова.

29
Основні  способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний, складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу.

30
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник.

31
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом 
-ин(а)  від прикметників на  -ський,  -цький; буквосполученням 
-чн- (-шн-).

32
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами  -ськ-, - цьк-, -зьк-  та іменників з суфіксами  -ств(о),
 -зтв(о),  -цтв(о).

33
РМ № 7. Усний  твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі (за простим планом).

34
Складні слова. Сполучні  о, е в складних словах. Творення складноскорочених слів.

35
Правопис складних слів разом і через дефіс, написання  слів з пів. Правопис складноскорочених слів

36
Тренувальні вправи.

37
Контрольна робота №2. Тестування.

Іменник
38
Загальна характеристика частин мови. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.  Іменники – назви істот і неістот (повторення).

39
Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні. Велика буква і лапки у власних назвах. Збірні іменники.

40
РМ №8. Усний докладний переказ  художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.

41
РМ №9. Контрольний письмовий докладний переказ тексту художнього стилю  із творчим завданням (опис природи).

42
Рід іменників(повторення). Іменники спільного роду.

43
Число іменників(повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.

44
Відмінки іменників, їх значення.

45
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни й групи.

46
Тренувальні вправи.
РМ №10. Читання мовчки.

47
РМ №11. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення.
Усний вибірковий переказ  художнього тексту розповідного характеру з елементами опису  природи. 

48
Відмінювання іменників І відміни.

49
Відмінювання іменників ІІ відміни.

50
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.

51
Контрольна робота  № 3. Тестування.
РМ №2. Контрольне читання мовчки.

52
Відмінювання іменників ІІІ – ІV відмін.

53
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників.

54
РМ №13.  Жанри мовлення, особливості їх побудови.  Складний план готового тексту.

55
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини.

56
Особливості творення іменників.  Морфологічний розбір іменників.

57
РМ №14.  Контрольний усний твір-оповідання  за жанровою картиною.

58
Не з іменниками.

59
Букви -а(-я),  -у (-ю)  в закінченнях іменників  чоловічого роду другої відміни.

60
Букви  е, и, і  в суфіксах  -ечок, -ечк, -ичок, - ичк, -інн (я), -ення (-я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о)

61
РМ №15.  Письмовий твір-опис  природи за картиною в художньому стилі.

62
Особливості написання іменників у кличному відмінку.

63
Написання й відмінювання чоловічих  і жіночих прізвищ, імен по батькові.

64
Контрольна робота №4. Тестування.




































«Погоджено»                                                                                                          «Затверджено»
«__»____________201
7 р.                                                                      «__»____________2017 р.
Заступник дир. з НВР__________                  Директор школи_________

2 семестр

65
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

66
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу.

67
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Правильне вживання в мовленні вищого й найвищого ступенів порівняння прикметників.

68
Тренувальні вправи.

69
РМ №16. Основні джерела матеріалу для твору і його систематизація (практично). Усний  твір-опис  приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі.

70
РМ №17. Письмовий твір-опис  приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі (за простим планом). 

71
Прикметники твердої й м’якої груп. Відмінювання прикметників.

72
Повні й короткі форми прикметників.

73
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники.

74
Морфологічний розбір прикметників.

75
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-,
 -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.

76
РМ №18. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму.

77
Букви  о, е, и  в прикметникових суфіксах  -ев-(-єв-), -ов-(-йов-,
-ьов-),  -ин-, -ін-, -ичн- .

78
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-, -ств(о), -цьк-, -цтв(о), -зьк-, -зтв(о).

79
Написання   не з прикметниками.

80
Написання -н- і -нн- у прикметниках.

81
Написання складних прикметників разом і через дефіс.

82
Тренувальні вправи

83
РМ №19.  Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі.

84
Написання прізвищ прикметникової форми.

85
Тренувальні вправи.

86
Контрольна робота № 5. Тестування.

Числівник
87
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

88
Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

89 90
РМ №20. Контрольний письмовий докладний переказ  художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

91
Числівники прості, складні й складені. Роздільне написання складених числівників.

92
Відмінювання кількісних числівників.

93
Тренувальні вправи.

94
Морфологічний розбір числівників.

95
Буква ь на кінці числівників і  перед закінченням у непрямих відмінках.

96
Культура  мовлення й стилістика. Правильне вживання кількісних числівників з іменниками у всіх відмінках.
РМ №21. Аудіювання

97
РМ №22. Контрольний усний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.

98
Відмінювання порядкових числівників.  Написання разом порядкових числівників на  -тисячний.

99
Культура мовлення й стилістика. Уживання числівників для позначення дат, часу (годин).

100
Творення числівників.

101
Контрольна робота № 6. Тестування.

Займенник
102
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

103
Розряди займенників за значенням (ознайомлення).

104105
РМ № 23. Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого.

106
Особові займенники, їх відмінювання. Зворотний займенник себе.

107
Відносні й питальні займенники, їх відмінювання.

108
Заперечні й неозначені займенники, їх відмінювання.

109
Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Написання займенників із прийменниками окремо.

110
Присвійні, вказівні займенники. Приставний н  у формах особових і вказівних  займенників

111
Означальні займенники, їх відмінювання.

112
РМ № 24. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей.

113
Морфологічний розбір займенників.
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті.

114
Контрольний диктант

115
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник».

116


Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник».

117
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник».

118
РМ № 25.  Контрольна робота № 7. Контрольне аудіювання.

119
Підведення підсумків за рік.






















Українська мова- 7 клас





Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю
І семестр
ІІ семестр
Перевірка мовної теми
3

3

Письмо:




переказ
1

1

твір
-

1

Правопис:




диктант
1

1

Аудіювання
-

1

Читання мовчки
1

-


Усний твір,
діалог

 усний переказ,
читання вголос





























«Погоджено»                                                                                             Затверджено”                                                                                                       
«__»____________2016 р.                                                                  «__»____________2016 р.
Заступник дир. з НВР__________                          Директор школи________



І семестр

Зміст програмового матеріалу
Дата

1
Вступ
Мова - скарбниця духовності народу.




2
Розвиток мовлення №1.
Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби  зв’язку речень  у тексті.
Мікротема тексту (практично). Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Стилістична помилка (практично). Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю мовлення.


3
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.


4
Частини мови.


5
Вивчені групи орфограм.


6
Розвиток мовлення №2.
Складний план власного висловлювання (практично). Різновиди читання мовчки: ознайомлювальне, вивчальне, переглядове. Ознайомлювальне читання (практично).


Морфологія. Орфографія.
Дієслово (17 годин)

7
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Форми дієслова: неозначена форма, особові форми: дієприкмет-ник, дієприслівник, безособові на -но, -то (загальне ознайомлення)


8
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми


9
Розвиток мовлення №3.
Повторення вивченого про  типи мовлення. Особливості побудови опису зовнішності людини.Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.


10
Не з дієсловами.


11
Доконаний і недоконаний види дієслова. Перехідні і неперехідні дієслова.


12
Розвиток мовлення №4.
Усний твір - опис зовнішності людини в художньому стилі


13
Безособові дієслова.


14
Розвиток мовлення №5.
Письмовий твір -  опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.


15
Розвиток мовлення № 6.
Ділове мовлення. Розписка.


16

Часи дієслова.
Теперішній час.


17
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.


18
Майбутній час.


19
Часи дієслів. Тренувальні вправи.


20
Контрольна робота №1 «Дієслово»
(тестові завдання).


21
Розвиток мовлення №7.
Діалог, який доповнює почутий або прочитаний текст, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов'язаної з характеристикою людей; діалог дискусійного характеру.


22
Дієслова І і II дієвідмін. Букви е, и в Особових закінченнях: дієслів І і ІІ діє­відмін(повторення).


23
Дієвідмінювання дієслів теперішнього і майбутнього часу.


24
Розвиток мовлення №8.
Контрольний  усний твір в художньому стилі з елементами опису зовнішності людини


25
Розвиток мовлення №9.
Контрольний докладний письмовий переказ розповідного  тексту з елементами опису зовнішності людини в художньому стилі. 


 26
Способи дієслів(дійсний, умовний, наказовий).


27
Творення дієслів умовного способу і наказового способу. Буква ь у дієсловах наказового способу. Правопис -ться, -шся в кінці дієслів (повторення)


28
Контрольний диктант .
Контрольне читання мовчки.


29
Способи творення дієслів.


30
Контрольна робота №2«Дієслово» (тестові завдання)


31
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. 


32
Активні й пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання  активних і  пасивних дієприкметників теперішнього і минулого часу.







Затверджено»     
        «Погоджено»                                                                                                                           «__»____________2017 р.                     «__»____________2017р.                                               
Заступник дир. з НВР________      Директор школи_________

2 семестр


Зміст навчального матеріалу
Дата

33
Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.


34
Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами дієприкметникових зворотів (після означуваного іменника)


 35
Відмінювання дієприкметників.


36
Правопис голосних у закінченнях дієприкметників.


37
Безособові дієслівні форми на - но, - то


38
Н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.


39
Не з дієприкметниками.




40
Урок повторення.



41
Контрольна робота № 3 «Дієприкметник» (тестові завдання).


Дієприслівник


42
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.


43
Вид і час дієприслівників.


44
Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.



45
Розвиток мовлення № 10.
Усний стислий переказ тексту наукового стилю



46
Дієприслівниковий зворот.Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.



47
Дієприслівниковий зворот.Коми при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.


48
Не з дієприслівниками



49
Контрольна робота № 4
«Дієприслівник» (тестові завдання)



50
Розвиток мовлення № 11.
Особливості побудови дій. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами  опису дій у художньому стилі.


Прислівник

51
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.


52
Наголос у прислівниках.


53
Розряди прислівників (практично).


54
Розвиток мовлення №12.
Особливості побудови роздуму дискусійного характеру.


55
Ступені порівняння прислівників.


56
Способи  творення прислівників


57
Букви н та нн у прислівниках.


58
Не і  ні з прислівниками.


59
И та і в кінці прислівників.


60
Правопис прислівників на -о, -е, утворених від приметників і дієприкметників.


61
Розвиток мовлення №13.
Контрольний письмовий докладний переказ тексту – роздуму дискусійного характеру.(Підготовка)


62
Розвиток мовлення №14.
Контрольний письмовий докладний переказ тексту – роздуму дискусійного характеру.


63
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс.


64
Написання прислівників окремо, разом і через дефіс. Тренувальні вправи.


65
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день ...



66
Узагальнення та повторення матеріалу з теми «Прислівник». Підготовка до контрольної роботи.



67
Контрольна робота № 5
«Прислівник» (тестові завдання).


Прийменник


68
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні.



69
Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники.



70
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.



71
Розвиток мовлення №16.
Контрольний усний переказ тексту  публіцистичного стилю.


Сполучник


72
Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням, способом використання в реченні.



73
Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.



74
Сполучники й сполучні слова. Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів.



75
Розвиток мовлення №17.
Письмовий твір – опис дій, виконуваних автором у художньому стилі.


Частка

76
Частка як службова частина мови. Розряди часток за значенням.


77
Правопис часток (із займенниками й прислівниками) (повторення).


78
Написання часток -бо, -но, -то, -от,     -таки.


79
Не і ні з різними частинами мови (узагальнення). Навчальне аудіювання.


80
Розвиток мовлення №18.
Контрольний письмовий твір – оповідання за поданим сюжетом.(Підготовка)


81
Розвиток мовлення №19.  Контрольний письмовий твір – оповідання за поданим сюжетом.


Вигук

82
Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.
Правопис вигуків. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.


83
Розвиток мовлення №20.
Портретний нарис у публіцистичному стилі


84
Контрольний диктант за II семестр. Контрольне аудіювання тексту художнього стилю


85
Розвиток мовлення №21.
Анотація. Читання вголос


86
Контрольна робота №6
«Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук» (тестові завдання).





Немає коментарів:

Дописати коментар